ماجرای ممنوع الکاری مرتضی حسینی مجری به خاطر برادرش

ماجرای ممنوع الکاری مرتضی حسینی مجری به خاطر برادرش,ممنوع الکاری مرتضی حسینی,آیا مرتضی حسینی ممنوع الکار شده,واکنش مرتضی حسینی به برادرش محمد حسینی,

ماجرای ممنوع الکاری مرتضی حسینی مجری به خاطر برادرش

ممنوع الکاری حسینی

ماجرای ممنوع الکاری مرتضی حسینی مجری به خاطر برادرش سید مرتضی حسینی: برادرم‌ امروز کثیف‌ترین‌ است/ او شرایط خوبی ندارد؛ پولش را خورده‌اند و بی‌کس و تنها شده.
سید مرتضی حسینی، مجری تلویزیون و برادر سید محمدحسینی، مجری مهاجرت‌کرده برنامه‌های جُنگ تلویزیون که این روزها در آمریکا است و باهدف ایجاد اغتشاشات کمپین راه‌انداخته، گفت:
قطعاً بسیاری از رفتارهای برادر من غلط است. این که مسائل و مشکلات کشورش را بین غریبه‌ها مطرح کند کار کاملاً نادرستی است. مسجد و بانک اموال عمومی‌اند و از پول بیت‌المال ساخته شده‌اند. ضربه زدن به بیت‌المال نشانه بزرگی و فهم و کمالات نیست.
برادر من امروز کثیف‌ترین آدم است ولی شاید فردا متحول شد. فکر نکنید برادرم شرایط خوبی دارد. پولش را خورده‌اند، بی‌کس و تنها شده و صدها مساله دیگر.
بارها به برادرم گفته‌ام اگر باکسی مشکل داری، همه را وارد این دعوا نکن. تو با این رفتار داری به همه توهین می‌کنی. وقتی به شهدای مدافع حرم توهین می‌کنی به کل ملت توهین کرده‌ای.

 

نمی‌دانم‌ ممنوع‌الکار هستم‌ یا نه
مرتضی حسینی درباره عدم حضورش درتلویزیون در ماه‌های اخیر به «صبح‌نو» گفت: البته برنامه‌ای نبوده که اخیراً آن را انتخاب کنم ولی درباره موضوع ممنوع‌الکاری تا به این لحظه کسی به من چیزی نگفته است. آخرین اجرای من به جنگ میلاد امام‌رضا؟ع؟ در شبکه سه مربوط می‌شود. البته بعد از آن هم چند برنامه پیشنهاد شد ولی خودم نتوانستم به لحاظ ترافیک کاری به آن‌ها برسم؛ به همین خاطر الان نمی‌توانم نظر درستی درباره این که آیا ممنوع الکار هستم یا نه بدهم. ظاهراً مدیران تلویزیون با من مشکلی ندارند و ازشبکه‌های مختلف از من برای کار دعوت کرده‌اند